Eerlijk is eerlijk. Ik was een beetje heel boos op Telenet. We hebben alle registers opengegooid, alle kanalen aangesproken en het is helemaal vanzelf in orde gekomen. Met dank ook aan Lien, die het op Twitter heeft gegooid. Ook al ben ik een grote fan van sociale media, ik ben niet mee met dat laatste. Maar blijkbaar is het wel een grote hulp bij problemen. Je krijgt snel een reactie. En wie weet dat een blog met veel lezers ook wel een bepaalde impact heeft.
Maar ik was dus heel blij dat onderstaande mail in mijn digitale brievenbus viel. Ik vergeef Bjorn van Telenet zelfs zijn schrijffout.
Beste
Bedankt voor u mail.
We hebben van u indertijd een brief ontvangen voor opzeg internet waar geen vermelding werd gemaakt van uw kabeldistributie.
Dus zonder bevestiging wordt deze dienst niet stopgezet.
Wat heb ik nu voor u gedaan. Ik heb de sluiting gevraagd van het incasso dossier zonder kosten.
Ik heb de laatste factuur volledig gecrediteerd zodat er voor het oud adres geen openstaand saldo meer is.
Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten.
Ge ziet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Mja. Heb ook al redelijk wat gecrediteerd gekregen bij diverse nutsmaatschappijen door bellen, argumenteren, …
Ik vraag me dan steeds af, voor één mondige consument die het er niet bij laat zitten zijn er wellicht honderden die in de kou blijven staan of zelfs niet doorhebben dat ze er op gelegd worden.
Dat gevoel had ik ook een beetje bij jullie crècheverhaal. Super dat het in orde is gekomen, maar wat als je niet beschikt over een blog, twitter, of andere kanalen? Zou het dan ook gelukt zijn?
Eerlijk, ik denk het niet. En dan heb ik het zowel over de crèche als over Telenet. 🙁
Pas op, begrijp mij niet verkeerd, ik ben blij voor jullie dat het gelukt is he! Alleen jammer dat een mens soms zo luid moet roepen vooraleer gehoord te worden 🙂
Ik vind het eigenlijk ook vrij erg dat ze het doen klinken alsof het een gunst is en jij toch de fout gemaakt had …