Deze post is alleen interessant voor mensen die de eerste aflevering van Basta gezien hebben. Het nieuwe programma van Neveneffecten. Het programma waarin ze dingen op de korrel nemen. En tevens het programma waar ik één van de korrels was.
Inderdaad, de redactrice van Nostalgie die zei “als u het geen 30 keer zegt, dan kunnen wij daar mee leven”. Dat was ik. Ik herinner het me nog, ik voelde toen al aan mijn water dat er iets louche aan was. Maar bon, ik heb me laten inpakken. Dus proficiat jongens van neveneffecten. (waarvan ik een deel dus werkelijk persoonlijk ken – van uw vrienden moet ge het hebben. Chapeau dat ze het hebben kunnen verzwijgen)
Ik bekijk het maar zo, ik ben op nationale televisie geweest (mijn carrière is gelanceerd nu, dus bel maar bazen van de tv) en er is massaal veel gratis reclame geweest voor Nostalgie op de VRT (dat zouden wij anders nooit kunnen betalen, deuheu).
Ik had trouwens net Bernard Onghena aan de lijn, van Future Fashion. Om zich toch een heel klein beetje te excuseren. Maar het is u vergeven. (Zelfs toen ge zei, doe de groeten aan J. Nu toch al twee maanden niet meer mijn lief). Ik heb eigenlijk heel hard moeten lachen.
Basta dus, een nieuw topprogramma.
Ondergetekende
Sofie
van Nostalgie
de naïeve lompe doos die zich door de neven heeft laten inpakken. Maar stiekem wel vereerd is.
Ik dacht het al! 😀
Ik dacht al dat het mij bekend voorkwam. En mijn eerste gedachte was ook “tiens, die moet die gasten toch kennen?” Alle, en gij wist van niks dus. En inderdaad een cool programma!
liever een naïeve lompe doos, dan een arrogante slimme zak
Zelfs slechte publiciteit is ook reclame..Toen ik radio maakte, checkte ik ook niet altijd wat ik in de gazet las. Maar als men je belt en men vraagt of ze sluikreclame mogen maken, pas je idd beter op… Hopelijk heb ik je niet te veel op de korrel genomen. Hebben de bazen van televisie je intussen al gebeld?