Editie IV komt geweldig dichtbij, half juni laten we het voor een weekend allemaal aan onze mannen en gaat onze vrouwenclub twee dagen niks doen. Behalve kwetteren, luieren, snoepen, roddelen, welnessen, onze mannen bespreken, onze kinderen missen maar blij zijn dat ze eens even niet aan onze oren komen zagen, eten, drinken, lachen. En nog van dat. Het befaamde luiewijvenweekend: een jaarlijkse topper. (Hier kan u over de vorige lezen: in de Ardennen, in Assenede, in Zedelgem)

Vorig jaar hadden we een paar gratis dingen mee die goed gescoord hebben. Een fitnesshoelahoep (ik ben nog steeds fan!) die ik eerlijk verdiend heb door de luiewijvenclub in Reyers Laat te vermelden, een hele set Come a Casa-producten (past perfect bij LUIE wijven) die we zaterdagavond opgegeten hebben en een doos schoonheidsstaaltjes van The Insiders die in de badkamer rondhingen. We hadden toen grote woorden en we verkondigden luid dat we het volgende weekend helemaal gingen laten sponsoren. Want wij waren toch het beste vrouwelijke testteam dat heel wat producten zich kunnen dromen. Dat zijn we nog steeds natuurlijk, hallokes.

Alleen zijn we in de drukte van ons jachtig combinatieleven (moeder én werkneemster én topwijf én fashionista én dochter én zus én vriendin én lief én nog duizend andere dingen, ge kent dat wel) een beetje vergeten om in gang te schieten. Oeps. (Of we zijn gewoon lui? Hmm. Maar zijn we daardoor een nog beter testteam? Deu-euh.)

We hebben nog drie weken. En ik dacht ik sleur hier nog even alles uit de kast wat eventueel mogelijk is. Want dit is een win-win-situatie voor iedereen, laat dat duidelijk zijn.

De win voor ons is vrij duidelijk, wij hebben gratis vertier en/of eten. Maar ook de win voor jou is gigantisch!

– Ongeveer helft van onze luiewijvenclub heeft een gigantisch populaire blog, waar wij uiteraard uitgebreid over jouw product/activiteit/andere dingen zouden berichten. Een eerlijk verslag, dat gelezen wordt over heel Vlaanderen. Dat is geweldige reclame joh.

– Een uniek en uitgelezen testteam, volledig ter uwer beschikking. Wees er maar zeker van dat wij alles uitvoerig becommentariëren, fouten ontdekken, pluspunten waarderen, voor een gefundeerd verslag zorgen. Een tiental toffe vrouwen tussen 30 en 40, met een gezin, een grote mond en veel uitdagingen in het dagelijkse leven. What more can you wish for?

– Een unieke kans om ons beter te leren kennen. Iets waar je vast al je hele leven stiekem van droomde (We kunnen de aanvragen om bij de club te mogen nauwelijks bijhouden). Een kans om binnen te dringen in het geheime en mysterieuze luiewijvenweekend. Menig echtgenoot/lief/verloofde droomt daarvan. I can tell you.

Ik ben voor een keer dus volledig schaamteloos. Hebt u een (bij voorkeur vrouwelijk) product dat u graag wat bekender zou maken? Heeft u iets nieuws gemaakt wat wel eens onder handen genomen mag worden door een stel vrouwen? Bent u een knappe masseur die binnenkort examen heeft en moet oefenen? Bent u een smakelijke aan-huis-kok die graag reclame wil maken? Heeft u een fantastisch vakantiehuis dat u wil promoten, wij komen het graag uittesten. Dat laatste zal voor volgend jaar zijn, dit jaar logeren we in Nederland net boven één van de bultjes.

Ge mailt maar hoor. Return on the investment guaranteed. Tot half juni?

(En goe moet zo niet met uw ogen rollen, vragen staat vrij.)